olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

när man har bästa rubriken men glömmer den igen!

Kategori: Allmänt

Fasiken vad skönt att va tillbaka till normala rutiner.  Har hunnit med fyra pass po gymmet. Två styrkepass.  Även om jag körde mycket lättare för att få en mjukstart. Nästa vecka ökar vi tyngderna. Ett sprint pass med mig som enda deltagaren så Jesper körde tabatha med mig. Fasiken den näst sista kände jag hur det svindlade  å då gick jag ändå inte riktigt för hundra. Gick po bodybalance för första gången po länge.  Har inte gått po denne instruktörens pass tidigare, kändes väldigt konstigt att det inte var Maria där framme men jag får väl ge denne ett par tre ggr innan jag avger mitt omdöme!
en av de få bilderna de tog po mig under halvmaran å så äter jag en apelsin po den!
behövs väl ingen förklaring!



Började jobba igen å började med en apt.  Möte för er som inte snackar tugget. Men hur i hela fridens liljor planerade jag det så?
Enda fördelen var att jag resten av det passet jobbade med Fanny. Har inte jobbat med henne sen i maj. Så hon fick höra allt som har hänt mig sen dess 😁

Kommentarer


Kommentera inlägget här: