olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

frustration

Kategori: Allmänt

Aaaaaah! 
Försökte springa en liten sväng idag. 
Har ju gått och ådragit mig ett diskbråck varpå alla funktioner i högerbenet försvunnit. När det var dom värst brände knät, ingen känsel i smalbenet, ingen muskelfuntion så det vek sig titt som tätt!
Men nu efter några veckor och ett träningsschema från Erik sjukgymnast känns det väl rätt ok. Det gör inte ont och jag kan gå rätt normalt så länge det är plant. 
Så idag tänkte jag prova springa lite. Å om jag i vanliga fall springer långsamt är det inget mot vad jag planerade att göra! 
Men det jävla benet ville inte fungera som det skulle!
Tog några löpsteg och kände direkt att jag inte kunde springa utan att halta.  Å då inte pga smärta.
Så det bidde 100 haltande meter sen gav jag upp!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: