olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Man får va glad för det lilla!

Kategori: Allmänt

Häromdan var en sån dag då jag helt oförklarligt fick en sån lyckokänsla. Å det är inte ofta jag blir euforisk. Snarare tvärtom. Jag brukar bli så lagom glad för det lilla. Tänkte därför berätta om vilka glädjepunkter man kan stöta po po gymmet!

Det började redan när jag körde in po parkeringen och såg Sprinkles.  Det betyder att Kävlinges minsta men tuffaste brandkvinna var och tränade. När det sen visade sig att hon precis hade kommit och också skulle träna där nere......
Po uppvärmningen kunde jag öka hastigheten och gå i mitt vanliga PW tempo!
Jag kunde köra igenom alla övningarna po passet. Även om jag fick gå ner lite mer i vikter än vad jag tänkte från början!

Fast det var två av övningarna jag inte gjorde. Spyan kunde jag inte göra för de hade tagit bort kuddarna. Burpeesen hoppade jag över men säg inget till Maria 😉
Jag hade sällskap hela tiden, min idol körde ju sitt pass brevid mig. Så vi kunde snacka och skratta en hel del.  Hon visade till och med fingret och räckte ut tungan.
Å tänk så glad man kan bli av att benen woblar när man går nerför trappan! 
Den sista glädjepunkten var  att de hade fått in nya glassar. Å sen var det dags för ett rörlighetspass med Åsa!
 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: