olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jävla diskbråck!

Kategori: Allmänt

Joanna frågade häromdan ifall jag är stressad över mitt Marathon  å svaret är JA!
Inte blir det bättre när alla lägger upp bilder po när de är ute och springer. 
Även du min Maria för att sno ett Julius Caesar citat! Iallafall tolkar jag hennes inlägg häromdan som att hon var ute och sprang. 
Jag har nån sorts abstinens.  Har inte tränat riktigt ordentligt po hela året. Å nu är det ju en månad sen jag fick upplägget så nu vill jag bara gå till gymmet å kötta! Jag vill SPRINGA! 
Så jag hoppas verkligen att jag har en bra dag i veckan där benet funkar så att jag kan ta några löpsteg!


Nästan så jag hoppas att loppet blir instället pga Corona 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: