olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

coronamilen

Kategori: träna

Ibland måste man ner po botten å vända. Precis så känns det. Igår försökte jag vända ett traktordäck. Det skulle jag inte gjort. Det högg till som satan i ryggen varpå jag knappt kan röra mig.
Typiskt. Då är det bara till att ta det lugnt ett par dagar tänkte jag. Ja jag tänkte en hel del negativa tankar först. Po franska, om ni förstår? 
Fast sen kom jag ju po. Jag skulle ju springa 16 km idag. Å i komponera Coronamilen i detta. Så det fick bli en mils promenad istället

Men tillbaka till vändningen. 
När jag började mitt projekt. Gick jag ner ca 10 kilo po 3 månader. Detta höll jag i ca ett år sen minskade viktminskningen för att det senaste halvåret istället bli en ökning. 
Grejen är den att jag vet vad jag bör göra.  Kosten å vardagsmotion. Men ack så svårt att komma tillbaka till rätt spår. 
Så för att motivera mig. Dvs sätta press. Kommer jag att anta Olas utmaning!
Att i tre månader framåt dagligen lägga upp hur det går med kost å motion. 
Så idag.
20072 steg 
Kost ok. Bör bättra mig po mellanmålet!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: