olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

långlopp

Kategori: Allmänt

Låt oss prata om katter! 
Härom veckan när jag som vanligt gick ut för nattakissningen. Fördelar med att bo po landet. Hann jag bara öppna dörren å ställa mig po trappan så ser jag rörelse precis i utkanten av ljuscirkeln. Det var en katt å den jäkel försökte gå in i huset trots att jag stod i vägen. Lite dåligt samvete fick jag. Tänk om det är en sån här övergiven sommarkatt? Den såg ju rätt ung ut.
tänkte lägga upp en bild po när jag håller i en av katterna i Nocrich men Nadia är mycket sötare så!



Po tal om att gå ut och kissa!
För ungefär en månad sen öppnade jag dörren å skulle gå ut för morronkissningen! Hör då ett konstigt ljud. Funderar om det kommer bortifrån Mattias eller om det är närmre. Ser po bildäcket att nått, inte jag då, har kissat där. Plötsligt po andra sidan bilen dyker det upp ett kattaskrället. När han ser mig får han plötsligt en väldig fart bort!

Har det framgått än att jag inte är en kattmänniska?

Po tal om bilen!
För några dar sedan körde jag till gymmet. Plötsligt springer en svart katt över vägen precis framför oss. Jag panikbromsar för jag vet hur mordiska Diane är förhållande till andra bilar jag haft. Men ändå hör jag en duns i framändan. faen, Faen, FAEN hinner jag tänka! Skuldkänslorna väller över mig innan jag ser hur katten springer tillbaka över vägen med en hiskelig fart.
Jag går ur och över vägen och ser hur den springer bort i plogfåran!


Po tal om skuldkänslor!
Har precis klarat av den jobbigaste perioden po mitt schema. Då jag jobbar mycket å det tar. Så igår hade jag egentligen tänkt köra till gymmet men jag kände att jag var för trött å sliten. Jag vet att jag tog rätt beslut men ändå så har jag fruktansvärda skuldkänslor för att jag skippade en träning!

Po tal om jobb!
Igår så min chef att hon skröt om mig. Hon anser att jag är dedikerad. 
Lite skönt att jag för en gångs skull har en chef som tror fel om mig po ett positivt sätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: