olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

förkylning

Kategori: Allmänt

Det är 2 år sen jag började mitt lilla projekt. Vad har då hänt po denna tiden....
Jo jag har börjat använda tights när jag tränar å så har jag rakat av mig skägget!
Ialla fall firade jag igår med att gå po Marias sprintpass.
Bilden är från i somras å har inget med texten att göra!

Idag var det måndag igen å därmed måndagspasset.  Gick inte lika bra som i måndags men helt klart ok. Kom långt ner i knäböjen å ökade vikterna en aning när jag körde rygg.
Sen när jag hade kört två set hantelpress kom Maria och skulle öva po den nya sprintreleasen, hon frågade om jag ville hänga po? Ibland ställer ju jobbet till det för träningen så det hade dröjt två veckor innan jag hade kunnat gå po den. Så även om jag hade kört ett pass tänkte jag att jag kunde ju ta det lite lugnt.
Ha!

Höll ju po att trilla av cykeln när vi stod upp!
Från Oradea

somrigt, eller hur.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: