olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

1.07.52

Kategori: Allmänt

Alltså jag är i en sån extas, sånt rus, eufori  så det inte är klokt! Detta var det bästa som hänt po nästan ett år. Ett år som varit tungt. Där resultaten inte varit som jag vill ha dem.
Visst jag är väl hård mot mig själv och visst har det kommit resultat men.....
Om sanningen ska fram skulle jag varit i mål nu. Men efterhand som har jag skjutit tidpunkten längre och längre fram. Å nu spontanspringer jag ett lopp. Krossar PB. Och gör ett resultat som är långt utöver mina förväntningar. 
Alltså jag var i ett sånt rus det var tur att det så lite trafik po vägen him. Missade nästan två rödljus, körde fel i en rondell så det blev ett extra varv. Och tack gode Gud för farthållaren.  Annars hade jag legat i 147 hela vägen him!

Å energin ligger kvar. Gjorde ett pass po gymmet. I vanliga fall så är det inte riktigt optimalt att köra dit efter att ha jobbat i 24 timmar. Ja, jag har hunnit jobba också i helgen!
Men vilket pass. Sista omgången po knäböjen kom jag ner långt mer än 90 grader. I den enbenta marklyftet tappade jag balansen för att kettelbellen kom ner i golvet. I hantelpressen körde jag ett extra set där jag gick upp och gjorde en fyra med 26 kiloshantlarna och i det avslutande supersetet hoppade jag helt över setvilan å körde tre set i sträck. Ska kanske fundra po att byta magövningar!

Nu kan man ju tro att jag är helt slut men nädå. Po eftermiddan var jag tvungen att rasta av mig. Skulle ta en promenad i lagom raskt tempo. 
Ha! 
Tog två steg po mina stela ben å sen satsade jag po PB där också.

Så nu är det inte längre 45 minuter utan nu siktar vi po att gå rundan po under 40. Undras var gränsen för hur snabbt jag kan gå ligger?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: