olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Nu blir det smygreklam

Kategori: Allmänt

Det stör mig när det inte funkar som det ska. 
Jag tränar olika saker olika dagar. Det räcker att tidpunkten blir fel så....
Just nu är det jobbigt med allt. Ätandet. Det råkar nog bli en och annan energibar/pudding/dricka för mycket 
Träningen är tung.  Jag har ingen motivation för styrkepassen.  Dessutom stör det mig att armbågen värker.
de gånger jag inte går po sprint är det för att jag jobbar hårt,


Men det är ju måndag å då ska jag köra styrka. Eller? 
Maria la upp en wod som såg kul ut. Så den vill jag prova i veckan. Och så vill jag simma ett pass.  
Sen ställer ju jobbet till det för träningen ....
Å mitt i allt kommer blodbussen till Kävlinge! 
Så sen igår har jag planerat å planerat om och gjort nya planer. Skulle jag köra styrka idag eller woden?
Nä det blev cykling istället. 
Så nu är jag lite stressad för att jag inte har tränat styrka idag.....
Det positiva är att jag fick en tid ikväll hos Erik, sjukgymnasten så han kan titta po armbågen.

Jo just det. Södervidinges osötad fullkorn är ju bara så gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: