olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Kaffevinsten

Kategori: Allmänt

Alltså dagens pass. 
Var riktigt taggad idag å det höll i sig. Så här bra har det nog inte känts po hela hösten. Trots att jag var både svimfärdig å illamående efteråt. Ebba i receptionen tittade oroligt po mig ett par ggr. Jag hoppas att det inte är nån sjuka po gång. Jag ska ju cykla i några timmar imorgon!
Började passet med lite sjukgymnastik så jag hade ont i armbågen redan från början.
Körde marklyftet i hexbaren. Det är så mycket lättare att hitta tekniken i den. Med tanke po armbågen körde jag bara 60 kg så Maria föreslog att jag skulle köra 4 set om 15. Vem är jag att säga emot Maria 😁
Utfall i trx kom ner riktigt djupt. Tyvärr är det stor skillnad po vänster å höger sida .
Benpress då den övningen jag tänkte fokusera po idag. 3 x 10 set 250 kg! Å knäet höll! 
Sen var det bänkpress,  rodd, lats, kabelcross å lite till! Fick sitta en låååång stund i soffan efteråt!


När jag tänker po det har hela veckan kännts rätt så ok. 
I måndags ersatte jag knäböjen med stång med hacksquaten. Tänkte att det skulle spara knäna å jag tyckte jag kom djupare ner!
Simningen i tisdags, aquamannen satt bättre än förra gången!
De norska intervallerna po löpbandet i onsdags gick bra. Fast jag fegade lite å satte lägre hastighet än vad jag egentligen tänkte mig. Med uppvärmning å nedtrappning tog det en timme,

Hösten har ju som sagt varit lite sisådär.  Jag har slarvat rejält med kosten men även där börjar jag nog hitta tillbaka! Det kunde ha varit värre men jag har bara lagt po mig 1 inofficiellt kilo!
Det som har gått bra är väl sprinten. Maria brukar ju säga att jag kan ta över passet å sist när det var Jeppe som höll i det gjorde jag nästan det . Å nä det kommer jag aldrig att låta honom glömma! 

Nu hoppas jag bara att knät fortsätter hålla och att armen går mot bättringsvägen.  Det känns ialla fall bättre med de övningar jag fått från Erik!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: