olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Golfarmbåge

Kategori: viktnedgång

Ibland är det konstigt hur humöret kan skifta.
Igår körde jag lite crossfit och stressade upp mig för att jag inte kört nån styrka denna veckan. 
Hade huvudvärk å kände mig gråtmild hela dan. Kan inte komma po nått bättre ord att beskriva min känsla! 
Idag borde jag därför va po ett redigt åskväderhumör. Jobbat natt. Stressade därifrån in po möte.... träningsvärk i rumpa å rygg efter gårdagen
När jag ändå var i stan passade jag po att göra lite ärende.  Handlade årets första julklapp t.ex. Nä systrar den var inte till nån av er!

Körde sen till badet för att jaga hajar. Lyckades troligtvis simma 1000 meter. Tjejen bredvid simmade bröstsim snabbare än vad jag crawlade. Var rejält trött när jag gick upp.

Somnade framför netflix när jag kom him. 
Trots det så mår jag rätt bra just nu. Så jag tänkte passa po att skriva det innan ögonblicket är över! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: