olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

byta lampa i strålkastaren

Kategori: Allmänt

För ett år sen var jag po ett pass som hette crosschallenge.  Idag var jag po bootcamp.  
Samma instruktör samma upplägg.  Å det är sånt jag gillar, välta däck, slå med slägga,  dra däck i rep å en massa andra inte lika roliga övningar.  
Vi kan väl konstatera att det var en aningens skillnad po min insats förra året å nu!
Redan innan passet började.  Jag skulle springa upp å hämta en penna i repan.  Receptionen för oss som inte är så moderna! 
Förvånade mig själv med att jogga hela vägen, inklusive uppför trappan.  Alltså! 
 JAG JOGGADE UPPFÖR TRAPPAN!!

Hade bestämt mig för att satsa  så po första löprundan ner till väggen å tillbaka var jag först?! Vad har hänt?
Fick under passet gång säga till mig själv att ta det lugnt.  Skulle faktiskt orka i 45 minuter! 
Ja jävlar.  Hade ju till och med krafter kvar po sista löprundan så det var bara upp med knäna,  långa steg å jobba med armarna! 

En annan sak jag lagt märke till är att jag kan känna benen. Blir faktiskt lite orolig att jag ska bryta dem nu när de inte ligger inbäddade i ett skyddande läger!


Jag får nog skaffa en mixer så jag kan göra smoothies himma. Denna består av spenat, banan, blåbär,  hallon, mjölk å cremefraiche 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: