olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Tankar

Kategori: viktnedgång

När man kör bil är det rätt lätt att tankarna vandrar iväg. 
Som häromdan när jag körde till Uppåkra för att se vad de gjorde där. Har inget att göra med att jag är gammal å borde ägna mig åt gamla saker.
Ialla fall så passerade jag Kävlinge po vägen och vis av erfarenhet, å ålder! Sa jag till mig själv att jag inte skulle svänga ner mot gymmet. 
Inte svänga i rondellen! 
Kom närnare å närmare tror att jag bara hade ett par hundra meter kvar till rondellen, när jag säger till mig själv.  Du ska rakt fram,  sväng inte höger till gymmet!
Ska vi nu ha en omröstning ifall jag svängde eller inte?

Som sagt så kör jag den sträckan ofta.  Inte till Uppåkra då. Så häromdan när jag skulle träna började jag fundera. 
I mitt huvud spelade jag upp hur jag lyfte 150kg i marklyft. Hur det kändes när jag fattade stången. Hur jobbigt det var men vilken otroligt fin teknik jag hade.
Jag tänkte till och med ut hur det kändes po varje repetition inför själva lyftet. 
Få se hur det går när jag ska omsätta det i praktiken!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: