olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Krama ur t-shirten

Kategori: Allmänt

Jag är så ambivalent.  När jag tränar i gymmet är det skönt att köra själv, gå in i dimman å bara köra igenom passet. Jag tränar gärna med nån men oftast så blir min rytm störd å jag tycker att det inte blir så bra som det kunde bli. Fast nån gång hade det ju vatt skönt med hjälp att filma eller säkra när jag ska köra tungt i bänkpressen. 

Å andra sidan så är det skitkul med gruppass. Som ikväll när jag kunde käfta lite med Åsa, å  försöka vifta bort henne. Som väntat gick hon inte iväg. Å förlåt för att jag stänkte po dig!
Po tal om Åsa är det rent fantastiskt hur övertaggad hon är po alla pass! Hon är alltid glad å trevlig. Så man kan byta ett par ord.
Kan man sen tävla lite mot Evelina så är det också en bonus. Även om det var för jävligt po slutet när jag la  po rejält med motstånd.  Sneglar po hennes display å ser att hon har lika mycket. 
Nästa omgång la Ola po lite mer motstånd sneglar åt höger å då har hon minskat.  Jaja bara att köra po man ändrar inte motståndet under tiden, olasregel!

Imorgon är det måndag. Dvs måndags träningen. Ska ta PB i knäböj. Det är även sista dan po semestern så.. Kommer jag till bitchen eller inte?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: