olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Dyngsura kalsonger

Kategori: Allmänt

Jag har mina vanor. Måndagar och fredagar kör jag mina styrkepass.  Helst tidigt po morgonen  då jag fortfarande har mycket energi. 
Det finns få saker som kan få mig att ändra po den rutinen men har jag jobbat natt och Maria kör ett cykelpass po kvällen..... plötsligt händer det!
Blev ett riktigt bra pass,  förutom när hon introducerade det och sa att det skulle varar 5 st 4minuters intervaller!

Jag ligger po bra, när Maria tipsar om vilket motstånd man ska ha ligger jag redan po den översta gränsen eller till och med över, sneglar som vanligt po mina ovetandes medtävlande.  Evelina var offret idag, lycka hålla högre varvtal  än henne. Även om jag inte riktigt kom upp i 60 utan låg nånstans runt 57-58. Sneglar po pulsklockan å ligger nog där jag bör.
För varje intervall försöker jag öka lite så när Maria tycker att vi bör öka upp till 12 ligga jag redan po 14. Men sen mitt i intervall vill hon att vi ökar, jag tvekar lite innan jag bestämmer mig för att satsa å precis när jag söka sträcka ner handen säger hon "kom igen  nu Ola å höj!" Eller nått liknande!
En av Marias superkrafter är att säga till mig vad jag ska göra precis i millisekunden mellan att jag bestämt mig för att göra den å kroppen reagerat!
Inför sista intervallen frågar hon vilket motstånd jag ligger po å när hon sen utmanar  de andra i salen att hänga po växte jag nog nån millimeter.  Men ve och fasa. En stund in i intervallen sneglar jag po Evelina.  Hon har mer motstånd än jag! 
Så naturligtvis blir jag tvungen att öka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: