olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

bronsålder

Kategori: viktnedgång

Så låg energi att det knapt finns. 
Vaknade sent. Alltså efter 7. Jag som hadr tänkt va po gymmet vid åtta så jag kunde kört till bitchen sen.
Kom till gymmet. Tog mina nya fina skor. De är granna dem!
För ovanlighetens skull rodde jag 5 minuter som uppvärmning. 
Gick ner å började med knäböj. Hade lite känningar i ryggen efter bodybalancen igår så jag tänkte hoppa över både Höftlyft å enbensmarklyften!
Fast nu var gymmet fylt med seniorer som inte visste att deras pass var inställt så när jag kom upp var alla maskinerna upptagna.
Så tänk om. Fast nu gick luften ur mig.  
Gick ner igen å körde lite hantelrodd. Men nä. 
Jag gav upp! Så 20 jobbiga minuter po gåbandet fick avsluta sämsta insatsen i år.
Nu kan jag bara hoppas att jag hinner damla lite energi till nästa pass!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: