olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Wildlife i Kävlinge

Kategori: Allmänt

De säger att tyngre inte alltid är bättre. 
Idag körde jag mitt måndags pass. Rätt så passande så här po en måndag. Ja jag vet jag är sååååå kul!
Började med knäböj, la bara po 60 kilo för att istället koncentrera mig po att komma ner djupt. Å det fungerade. Benen började skaka efter 4 repetitioner å svetten rann av mig!
Fortsatte med höftlyft 70 kg. Återigen lite lägre vikt än annars men som det brände i rumpan po slutet!  Det brännande känslan har jag inte känt po ett tag trots att jag brukar ta mer.
Sittande rodd. Har svårt att känna muskelkontakt med ryggen men idag kände jag verkligen hur jag jobbade hela draget. Förutom de sista repetitionerna där jag tappade kontakten. Skulle kanske kört lite lättare vikt men machomannen i mig ville dra tungt!
Han var kvar när jag tog latsdragen.  Hade ingen muskelkontakt men ville inte lätta. 

Var ute å sprang häromdan.  Vikarierna från jobb som ringde å frågade nått undrar nog fortfarande varför jag flåsade dem i örat!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: