olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

kan jag få vågen att visa två kilo mindre po fredag?

Kategori: Allmänt

Hade sån energi idag. En enerhinivå som ligger högre än om jag hade vatt himma å inte po jobbet. Kände mig stark, hade inte ont nånstans. 
Så Diane rusade som skjuten ur en kanon till gymmet. Fick släppa gaspedalen ett flertal gånger.
obs! bilden är ett montage

Uppvärmningen som kan vara lååååååånga minuter försvann som ett nafs.
Inte ens att stationen jag skulle köra po var upptagen störde mig utan jag kom po ett bra alternativ.
Allt kändes lätt. I höftlyften lyckades jag få stången att lätta från kroppen.
Ryggövningarna wow. 
Sen kom vi till den jag hade längtat efter. Hantelpress! Har funderat ett tag po att öka vikterna till 26kg men det har inte riktigt funkat. 
Men idag...
Blev ju lite triggad av min idol å förebild som la ut bilder po när hon körde igår
Så första setet. Tänkte att jag skulle åtminstone köra en fyra med option po en sexa.
Då kör jag en åtta!
Enda kontakten jag har med bänken är via skuldrorna.
Återstående set blir 7 å 5 repetitioner. 
Då var det bara axelpressarna kvar. Har alternerat mellan två vikter de senaste månaderna men idag väljer jag den tyngre.
Går som går som en varm kniv i smält smör när det e 35 grader varmt. Nästan jag skulle ökat vikten ytterligare! 
Avslutar med lite mage. Superset med doppa häl å 30 sekunders planka!

Känslan  tvärtom från i lördags då jag hade behövt en kram ( eller flera) efter min bedrövliga löpning.
Måste nog bli tydligare med mina hintar 😉
Idag är det bara high five som gäller!
Hint, hint!



Kommentarer

  • Lina säger:

    2019-07-29 | 13:09:18

Kommentera inlägget här: