olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jag behöver semester!

Kategori: Allmänt

De flesta PT säger att man för att utvecklas ska utmana sig själv. Tex vill man bli starkare ska man lyfta tyngre å tyngre. En bra riktlinje ska va att de två sista repetitionerna ska va jäääävligt tunga! 
kanske är det därför det finns PT? 
Jag försöker utmana mig själv och även om jag blivit bättre, är jag inte i det stadiet jag vill va i. Som häromdan. Jag tog ett PB i knäböj.  Hade redan lyft tungt en gång men då kände jag att jag inte gick riktigt så djupt ner som jag egentligen kunde. Så när jag skulle ta 100 då skulle jag ju gå ner.....
Om det är nån gång jag saknar att träna med Maria är det vid såna tillfällen.  Kan spela upp i huvudet vad hon hade sagt å jävlar vad jag hade böjt po knäna då!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: