olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Berzerk

Kategori: Allmänt

Jag tyckte att toughest var kul. Men efter gårdagens Berzerk är toughest inget! Berzerk var elva gånger bättre. 
För det första bara 600 å inte 6000 deltagare.
Visst hindren var högre po toughest men po berzerk var de mer varierande.  Inget kryphinder var det andra likt. Man kröp i sand ner i sundet, i lera under taggtråd, längs en bäck.
Balansgången var po en stock över en ravin. 
Hoppbollar?! Kändes i benen ja!
Släpa po kedjor, betongblock, kanonkulor. 
Ta sig igenom en vikingamur! 

Omgivningen. Po toughest ingen variation.  Po Berzerk var det allt, stad, strand, hav, skog, lera, backar, bäckar, stockar. Sa jag lera?
Berzerk hade ett tema som levererade.  Där gick karoliner å sköt med musköterna,  man skulle ta sig igenom en vikingamur. Förvånansvärt lätt i mitt tycke 😜
Straffrundan. 
Po toughest springa ner om en flagga. 
Po Berzerk många burpees blev det å några armhävningar! 
Som sagt. Berzerk var lite mindre,  lika långt, tuffare, skitigare, råare och  roligare!

jäkla vad jag rivit mig po armarna



undras om jag nånsin kommer att få den t shirten ren igen!?



Kommentarer


Kommentera inlägget här: