olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Vårblues

Kategori: Allmänt

Det är jobbigt nu.
Jag får inte riktigt de svaren jag vill ha från träningen. 
Idag t.ex skulle jag springa 5 km po bandet. Men jag gav upp och började gå. Å har jag väl gjort det gick det inte att börja springa igen. 
I går gjorde jag andra styrkepasset för veckan. Var så osugen po det..... min enda tanke var ta mig igenom! 
Känner mig så ostark! Har ju inte kommit nånstans. 
Inte blir det bättre av att kolla klipp po folk som tränar....
Å alla som skriver hur mycket de går ner.... Till och med dem som skriver att det går långsamt  gör det snabbare än jag.
Ja jag vet jag ska inte jämföra  men  ändå...........

Skulle egentligen ha vägt mig för två veckor sen men det har av olika anledningar inte blitt av.
Nu går jag och funderar po hur jag egentligen ligger till. Försöker att inte tänka po nån siffra för jag blir så besviken om det inte går ända fram och det här det inte gjort hitintills.  Men det är ju så svårt att inte fundera.

Jag är konstant hungrig po pizza, hamburgare, eller en redigt god smörgåstårta. 
Sen att det var vaniljhjärtan till fikat häromdan gjorde ju inte saken bättre.  Hade kunnat döda nån för att kunna ta en.
Men kan jag inte ta en då? Är en väldigt vanlig fråga. Å nä det kan jag inte. Jag känner mig själv och vet att suget går inte över trots att jag tatt en, eller flera!

Jag skulle kunna ge upp nu. Visst det har ju gått bra och vi börjar närma oss målet. Men det är ju fortfarande så lååååångt kvar. 

Det enda hoppet jag har är vårens måndagsträningar med Maria hjälper!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: