olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Lär dig säga nej!

Kategori: Allmänt

Blev lite ändring po arbetet så nu fick jag en halv dag ledigt till. Vad gör man då? Ja Ola planerar om sitt träningsschema.  Skulle tatt det lugnt efter att vatt sjuk men nu.......
Maria godkände det utan att blinka. Kanske för att hon är instruktören po de gruppass jag nu fick in?
Får bara hoppas att den väntande inbeordningen i helgen inte stör för mycket! 
Så Maria tycker att jag ska skida i jobbet. Säga nej! 
Av nån konstig anledning så ska jag säga nej till alla andra, inte henne?!

Så det var det jag gjorde idag. Efter att ha suttit isolerad po infektionen i mer än 24 timmar körde jag å handla. 
Stod vid delikatessdisken. Och som vanligt när det är mitt nummer kom killen som hade numret för fyra nummer sen och klagade po att han blivit missad. Lär dig systemet, Pucko! Missar du ta en ny lapp.
Den stackars expediten frågade snällt om det var ok att jag släppte före honom, men jag skulle bara ha två grillade kycklingfileer  så jag tog till kommandorösten å så NEJ! Så hon fick ta mig först.
Hoppas nu att Maria är stolt över mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: