olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Jag har blivit av med Maria!

Kategori: Allmänt

Veckan har börjat bra. Först måndagspasset med Maria.  Tre övningar 10 repetitioner po varje amrap i 8 minuter innan jag fick vila i 2. Repetera 3 gånger. 
Jag skulle alltså gå all in som Maria sa i 8 minuter.  När Ola går all in gör han det i 30 sekunder innan han börjar tappa fart å dör efter 2 minuter.  Trots det tycker jag att jag höll ett bra flöde. Trots att jag drog ut lite po det för att slippa fler varv po attackcykeln. Maria tycker nog att jag kunde hoppat lite mer i burpeesarna och det var ju en del av väggbollarna hon inte godkände för att jag inte böjde tillräckligt po benen!


Men det gick bättre än förra måndan och jag hatade inte Maria efter passet!  

Dagens pass blev bodybalance som vanligt po tisdagarn  å även det gick bra. Tycker jag iallafall!  Fanns en del här också som i en av övningarna kunde vi sträcka ut benet om vi ville. Å det vill jag men problemet var att min fot då skulle komma väldigt nära Marias  huvud.  Å jag antar att min fot inte luktar rosor  så.....
Till saken hör att Maria alltid vill att jag ska stå närmast henne när vi är po BB. Troligtvis känner hon sig tryggast då. Eller är det jag som vill? 🤔
I vilket fall som helst om ni tar min plats blir jag sur po er!

De mindre bra sakerna då. Jag har blivit av med min tagg till gymmet.  Det positiva är att jag hittade både försvarets hudsalva och mina hörlurar när jag letade. Å sen när Hanna messade att bandet fanns po gymmet släpptes en sten från mitt hjärta. 

Vi hade vägning igår och jag uppnådde er mål jag haft lääänge.  Sista tiden har det varit jobbigt när jag tänkt po det. Så jobbigt att jag trodde jag skulle bli riktigt känslosam å bryta ihop po Marias kontor.  Men icke!
 Jag känner mig helt likgiltlig inför det!  Kanske det stämmer som Robert Broberg sjunger " målet är ingenting. Vägen är allahahahaallt!"
Men lite konstigt är det för det var ett rätt stort delmål.  Kanske det sista riktigt stora delmålet innan finalen. Vad den än är!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: