olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

wishh me luck

Kategori: Allmänt

När man kommer till högsta punkten po rundan,  utsikten sträcker sig över halva skåne och i lurarna börjar Peps sjunga om livet po landet!

I morgon ska jag springa ett 4 kilometers lopp. Po svampabanan i Tomelilla.  Är väl inte så startar men funderar lite po vilken taktik jag ska ha. 
Tidigare lopp har bara handlat om att överleva så jag har försökt springa i min ofantligt långsamma takt.  Till i morgon funderar jag po om jag ska utmana mig själv,  genom att gå ut hårdare än vanligt, gå uppför backarna och springa relativt snabbt po plant och nerförslut?


Po tal om utmaningar så var jag po gymmet. Ökade po tyngderna i benpressen,  vilken jag egentligen inte hade tänkt köra men det var upptaget po dem andra stationerna. I hexbaren  tog jag det lite lugnare med tyngderna.  Maria tycker att jag ska koncentrera mig po att få rätt i tekniken. Säg inte att jag inte lyssnar po henne!
övriga övningar körde jag lite tyngre än vanligt så....
Avslutade med 5 minuter  amrap po kettelballsswingar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: