olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Bästa pizzan i Kävlinge

Kategori: Allmänt

Jag gillar ju inte ens att springa. Varför anmäler jag mig då till diverse lopp. Å dem blir längre å svårare.  Jag som är en trygghetsnarkoman av rang. Fast det går lite lättare att springa  om än låååångsamt. Hade jag vatt själv vettehundan om jag inte hade börjat gå.  Eller brutit vid lämpligt tillfälle!
En annan sak som också är lite jobbigt är min sociala fobi.  Här åker jag po ett arrangemang med ett fåtal människor. Ingen som jag egentligen känner även om jag tror att några känner till mig. Jag är ju trots allt kändis po gymmet!  Och ändå måste jag säga vem jag är när det står nytt folk i receptionen där!
Om jag hoppar tillbaka till tråden så blir jag helt nojig när jag gör sånt här.  Ändå fortsätter jag? 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: