olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

vilodag

Kategori: viktnedgång

När man jobbar ett dygnspass kan man inte gå å träna. Å vad jobbigt inte ens en liten löprunda. Den enda motionen man får är när man går en runda eller två med de man jobbar med. Å då går det så sakta att man får ont i ryggen 😁
Det positiva är väl att det sista av träningsvärken ger med sig så jag kan ge mig po pass 2 imorgon å bänkpressa 60 kg!

Annars är mitt största bekymmer just nu att jag inte kan gå po Marias å Åsas dubbeltpass po söndag. Hur ska jag berätta det för dem?
Å eftersom jag kommer ur rytmen kan jag inte heller gå po bodybalancen po tisdag. Maria kommer ju att bli vansinnig po mig! 😁
 Fast å andra sidan så får väl Åsa se till att spela Wilmer å babyshark po spinningen nästa vecka 😉




Kommentarer


Kommentera inlägget här: