olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

vakna halv fem

Kategori: viktnedgång

Kom upp till gymmet, snackade lite med Hanna då hon "råkade" nämna att hon blev 20 idag! 

Idag blev det bänkpress. 60 kg 4 set om 8 repetitioner. Som alla andra styrkelyft så är det en miljon och en saker att tänka po. Och när det gäller bänkpress känns det inte som att jag kommer rätt. Åtminstone inte med benen så jag kan ta spjärn. Det var först i sista setet jag tyckte det var nära ok. Nästa vecka ska jag öka till 65 men då har jag bett Maria vara med som säkerhet!

Hade lite ont i ryggen när jag värmde upp. Men efter att ha kört två vändor så blev det bättre!

Har bestämt mig att varje gång så ska jag öka nån vikt. Förutom de övningar där Maria satt hur jag ska lyfta. Idag blev det två övningar där jag ökade!

Öved trail börjar närma sig. Drygt en vecka kvar. Maria har visat sig vara en stor besvikelse! Hon bangar så istället står mitt hopp till Felicia och Paula 😁
Om man tjatar tillräckligt mycket så.......
Funkar när de gör det po mig ialla fall 😉
Nä systrar inte när ni gör det! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: