olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Sviken av Felicia!

Kategori: träna

Skandal!
Här kommer jag med nyansat skägg å ingen av töserna lägger märke till det! 
Tur att ens kollegor är mer uppmärksamma. 

Var ju hos sjukgymnasten igår och en av förhållningsreglerna jag fick var att inte trigga smärta. HA!
Försökte köra kaninpasset i morse. Började med att köra igenom rehabövningarna men inte ens alla dem gick utan att det gjorde ont. 
Po själva passet var det bara tricepscurl jag kunde göra utan att det kändes.  Om vi tar det kort. I princip alla övningar där  jag böjer po knäna och alla övningar där jag håller nått eller böjer armen går bort. Vad finns då kvar?
Det blir väl bara att vänta tills det känns bättre men frågan är var jag får börja om po träningsschemat. 
Så nu vill jag bara krypa under en sten å komma upp när allt gått  över!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: