olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

När Hanna blänger po mig

Kategori: viktnedgång

Nu kanske ni alla tror att jag bara är po gymmet. Men faktum är att jag faktiskt är po jobb också. En grej där är att jag utbildar i HLR. Så idag planerade vi in höstens utbildningstillfällen. Dessa är ju då beroende po när det finns en lämplig lokal ledig.  
Här kan man då undra vem som beställer alla dessa dataprogram som aldrig är enkla att använda. Något så komplicerat har jag aldrig vatt med om. Alltså fungerar inte programmerare som vanligt folk? Hur svårt är det åt göra nått som är enkelt där alla fattar hur det fungerar utan att ha en sjuårsutbildning i Datalogi?

Tog en vända till gymmet också. Pass1 Marklyft. Kom ihåg att hålla händerna rätt när jag var halvvägs. 
Nu 70 kg. Hälften av vad Erik lyfter 😁
Tog armhävningar också. För det har Maria lagt in i passet!
Tänkte att nu får det Faen va nog med att mesa. Inga fler armhävningar po knä. Hädanefter så sker de po tå.
Så länge det inte är fler än 5 åt gången!😁

När jag var klar såg jag att Maria hade taggat mig po fb. 
Midnattsloppet 2019!
Kunde hon inte väntat tills träningsvärken i låren har släppt??

Jag ska snart springa igen. Övedtrail. Det verkar som att vi blir ett helt gäng.
Johan har redan anmält sig, Andreas är po. Både Felicia och Paula ska med och naturligtvis Maria.
Nån mer som vill? Anna B?
Och eftersom det står här måste det va sant, så anmäl er!


En tanke slog mig!
Ja jag vet!
Min söta PT Maria kommer att gå bananas! 
Hoppas att hon nöjer sig med kvastaskaftet! 
Å inte gör nått värre som att överge mig! 😨
Maria jag ber om ursäkt redan!
Jag tror inte riktigt po det men tanken bara kom!
Man kan inte ta bort zebrans ränder!


Tänk om jag inte kommer längre? Detta är max vad jag klarar att lyfta, dra, springa......
Kommer inte att minska mer i storlek!
Jag har helt enkelt nått min fulla potential?!  🤔



Kommentarer


Kommentera inlägget här: