olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Midnattsloppet

Kategori: politik

Jag tycker det är viktigt att stötta vänner, bekanta och hembygden. Så när Maria och Åsa ska försöka köra igång Tone po gymmet igen, kan inte ens vilda hästar hålla mig borta!
Tone om jag ska beskriva det är nån sorts upphottad gympingpass som jag gick po så ofta jag kunde i våras. Så jag känner mig trygg med både passet och instruktörerna. 
Trodde jag!
De har ju ändrat helt po det. Och för en taktlös gubbe som jag var det svårt att hänga med i koreografin. Inte blev det bättre för att jag var stel å hade ont. Så medan Åsa höll i passet gick Maria runt och hjälpte deltagarna med de olika övningarna. Gick runt och runt. Tyckte att hon höll sig oförskämt mycket runt mig och försökte få nån ordning po det hela. 
Snacka om mission impossible!
Men hon e envis min makalösa PT 😉


Jag har varit och fullgjort min demokratiska plikt. Fattar inte varför jag i varje val måste gå till en ny vallokal. Denna gången i Röstånga po ett ställe jag aldrig varit po! Det blir dessutom längre bort varje gång också 
Man ska ju inte avslöja valhemligheten men vi kan väl säga som så att jag inte röstade po SD!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: