olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

..man vill ha sin bit av kakan, man vill äta den med...

Kategori: Allmänt

För nån vecka sen såg jag ett klipp po ett spinningpass där de körde babyshark. En upphottad version av den gamla klassikern hajarna. Sen dess har jag haft den låten i huvudet, inklusive rörelser. Hade vatt kul att komma po ett spinningpass och de körde den. Hint Åsa och Joana 😉
Annars tycker jag de kör för lite Wilmer X!
De ska ha medlemsstat po gymmet och jag vet inte vilka pass jag ska gå po då. Tanken är att jag ska prova nått av de pass jag inte brukar gå po. Men när jag kollade idag så ligger de intressanta passen antingen samtidigt eller med nån timmes mellanrum så 🤔
Pratade med Hanna häromdan om att gå po hennes bootymove och då skulle vi flossa som uppvärmning. Undras om jag kan få henne till att köra babyshark också 😂


Dagens träning blev ialla fall ett spinningpass.  Tyvärr levde det inte upp till förväntningen.  Kanske för att pulsklockan strulade och att jag fick ont i ett område jag inte borde få ont! Tänker inte berätta var för Maria kan gott få undra tills imorgon. Om hon tetas och inte berättar vad hon hittat po tills imorgon, så berättar jag inte var jag har ont 😁
Men jag får nog ta och ringa sjukgymnasten innan vi träffas !


Kommentarer


Kommentera inlägget här: