olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Kaninpasset

Kategori: viktnedgång

Vilken dag! Maria visade både långfingret och räckte ut tungan till mig. SAMTIDIGT! 
Och när hon inte gjorde det så ritade hon streckgubbar.  Å sen hotade hon mig att om jag la ut en bild po dem så....... Frågan nu är hur mycket självbevarelseinstinkt jag har? Och om något händer mig så vet ni varför. 
Varför heter det då kaninpasset? Jo Maria klagade po att jag sa va?! ett par gånger så vi började teckna istället. Tänk om hon hade gått i kapten Ebbings skola och lär sig prata "högt, tydligt och artikulera!"
Hon kan ju inte ens tecknet för kaffe?!
Och så misstolkade hon när jag satte klohanden till pannan med fingrarna böjda utåt. Hon trodde det betydde kanin?! 
Hur ska jag hinna lära henne allt?

Nu har vi kört igenom det tredje och sista passet i vår serie! Tyngdpunkten denna gången ligger po knäböj. Fast när hon tittar lite oroligt po en, springer runt och filmar då undrar man vad man gör gallet denna gången! 
Nåja lite justeringar senare. Närmare exakt 6,7 stycken. Så kom vi rätt. Men eftersom knäna klöddat vågade hon till min stora besvikelse inte köra för fullt. Men ni kan va lugna. Hon tog igen det senare!


Nått som alltid känns bra är när man själv lägger po fler vikter än vad Maria gör. 
Fast hon var inte po topp idag. Hon tappade räkningen ett flertal ggr så jag gjorde 11 repetitioner istället för 10
Nått av det värsta Maria vet är när jag gör 11 rep?  😂


Den stora frågan nu är hur jag ska berätta för henne att jag inte kan komma po bodybalancen imorgon!
Jag kan ju inte ens gå po Joannas yogapass!

Och sen vad ska jag gå po po medlemsdan? De har ju goodiebags å som redig skåning är allt gratis gott. Så det får jag inte missa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: