olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Hur man får många likes po social media

Kategori: personlig tränare

Då var det tillbaka till vardagen. År 2 börjar. Undras vad som händer då?

Maria fick mig ju till att ställa upp i midnattsloppet. Själv hade jag funderat po att kanske prova ett 5 km race så därför ska jag springa Övedtrail i slutet po månaden. Kul att vi blir fler. Både Johan, Maria, Felicia å Paula 😉 men skynda po att anmäla er. Det är bara 10 dagar kvar!
Jag funderar po att prova Göteborgsvarvet. 2 mil kan ju va en bra förövning inför klassikern 2020. Å om Maria tvingar med mig po tävlingar så kan väl jag. 
Po tal om att Maria lurar med mig. Hon är ju förtjust i crossfit och nu har hon börjat tjata om att jag ska ställa upp så det är väl bara en tidsfråga innan det händer. 
Jag skulle gärna vilja prova ett hinderbanelopp. Maria tycker vi ska köra actionrun men jag är lite mer för den råare stilen som thougest. Vi får väl se!
Jo just det vi skulle ju börja simma så vi kunde ställa upp i åsimmet också.😁

Gårdagen var det jobb som gällde. Vi var ute och gick i skogen å fy fasiken vad ont det gjorde i knäet. Kunde knappt gå sen.

Idag körde jag pass ett. Det med marklyft. Jag försökte övertala Maria att jag skulle få köra spinning också men nä. Hon är rätt så envis den där, Å då provade jag ändå att ge henne komplimanger 😂
Nåja 4 set om 8 rep po 85 kg. Kändes lite i knäet så jag hoppade över utfallen sen. Maria kommer väl att bli vansinnig po mig för att jag körde trots att det gjorde ont. Men jag får väl blidka henne ned att jag bokat tid hos sjukgymnasten vilket hon velat jag skulle ha gjort för flera veckor sen 😁

Gick upp och körde superset med armhävningar å axellyft. Jädrans vad det kändes i sidan po bröstkorgen. Kommer ju att va stel som en frackmiddag imorgon po bodybalancen!

Nästa vecka blir det PB po marklyft!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: