olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Höstäpplen

Kategori: träna

Det känns nästan som att jag blivit lindad runt hela överkroppen.  Hårt! Bröstkorgen, skuldrorna, axlar å överarmar. Bara att lyfta armarna är en plåga!
Stel som jag är, Alltså mer än vanligt, gick jag po bodybalancen i morse för att mjuka upp mig lite. Vill inte tänka po hur det skulle ha känts om jag inte gjort det.
Det drog å spände lite överallt. I nån av positionerna kändes det som faen i knävecket. 
Förra gången jag gick kändes det kanon. Jag satte positionerna perfekt. Tyst Maria! Kom ner djupt å var smidig som en pytonorm. Men idag! Betyget borde varit som Baloo po julafton när Movgli försökte ryta som en björn. Han bara skakade po huvudet!
Min fantastiska PT Maria är ju inne po crossfit. Idag körde hon en wod som hon skickade till mig med texten. Detta ska du slå!
Jag menar. Där var ju övningar som var helt omöjliga att utföra!
Åtminstone det närmaste halvåret😉 
Å därefter behöver jag minst tredubbla tiden 😂🤣

Kommentarer


Kommentera inlägget här: