olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Genrep

Kategori: viktnedgång

Det är konstigt det här med träning. Ena dan är man trött och sliten så det känns tungt å jobbigt. Nästa dag går som po löpbandet!
Alltså fattar ni 😂🤣
Fy Faen vad jag är rolig 😂🤣😂🤣😁
Detta måste va årets ordvits 😁

Min älskade PT Maria fick mig ju till att anmäla mig till midnattsloppet.  En mils löpning inne i Malmö.  Där folk kan se mig!  😲
För att förbereda, mig ville jag se hur långt jag orkade under en timme po löpbandet. Målet var att jag skulle ta 8 km men jag nådde inte riktigt dit. Fast om jag kan hålla samma tempot så kommer jag att klara maxtiden po 90 minuter.

Den goda nyheten var att knäet höll. Så nu kan jag inte backa ur po grund av det!
Svettigt var det iallafall!
Jag blev blötare än en sjöhäst!
Tur att maskinen har en uppsamlare för svett. Å jag som brukar ställa mobilen där! 🤔
Nu när jag tänker po det så finns där ju en fläkt man kunde använda! Attans!

Nå fattar ni nu det roliga med att det gick som po löpbandet?

Så nästa lördag med start 21.30 blir det. Ni kan nu skicka ett meddelande och berätta var ni kommer att ställa er. Jag skulle nog behöva support ungefär var 500 meter. Kanske tätare den sista milen!

Jo just det. Min fina posse med heja Eslöv som jag använder när jag går till gymmet i Kävlinge håller po att gå sönder. Jag skulle behöva en ny. Nån som kan skänka en? Jag lovar att lägga upp en bild här så att alla mina 23 läsare får se.
Vilken pr deal 😁

Kommentarer


Kommentera inlägget här: