olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Fredagsmys med Hanna

Kategori: viktnedgång


Tror Maria känner mig lite för väl. Var po gymmet å hade tänkt springa lite intervaller. Sprang ett par minuter men det det kändes mer å mer i knäet. Så jag gav upp för att vila det till Öved trail po söndag!
Istället gick jag igenom rehab programmet.  Kändes bättre i armen så jag kunde faktiskt genomföra alla övningarna.  Jag hade till och med po lite belastning.  Betoningen ska vara po lite!
Maria såg ju direkt att jag var ett åskmoln? Hon föreslog att jag skulle ställa mig po crosstrainern å efter att ha smält idén gick jag dit.  Hade iochförsig knappt tagit ett steg när hon säger kom igen å sätt igång. 
Grejen med Maria är att hon alltid lyckas säga nått i stil med nu kör vi igen, nanosekunderna innan jag hade tänkt säga igång!

Ialla fall var det precis vad jag behövde!

Kan ju erkänna att jag funderat mig gul po hur jag ska göra. Hur mycket av passen ska jag köra? Men sakta har jag börjat acceptera att jag kanske ska ta det lugnt några dar. 
Å det är här Maria dyker upp igen. Hon tar helt enkelt saken i egna händer å säger till mig att jag inte får träna styrka po en vecka! Alltså kan hon läsa mina tankar? 
Så veckan som kommer ska jag ta det lugnt med rehab, promenader, yoga (Va inte body balance?) Å långt och länge po crosstrainern!
Dags att börja planera veckans träning alltså!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: