olasjunnesson

Svaret pÄ den stora frÄgan om livet universum och allting!

đŸ’ąđŸ’„đŸ–•đŸ‘čâ˜ đŸ’©đŸ˜ 

Kategori: viktnedgÄng

Var hos sjukgymnasten i morse. Man blir alltid lika orolig nÀr nÄn tittar po en Ä hummar. Liksom vad Àr det nu för fel!
Ialla fall konstaterade han att jag hade överanstrĂ€ngt knĂ€t. What a surprise? Den diagnosen hade jag ju sjĂ€lv stĂ€llt. Detta har sen gĂ„tt över till att inflammera fĂ€stena under knĂ€et! 
Dessutom  har jag lyckats irritera en muskel i armvecket. Kommer inte ihĂ„g vad den heter men det Ă€r en liten skitmuskel som ligger under biceps. Kommentaren frĂ„n Erik var  "Hur lyckas man med det?" 
Det verkar som att min odyssĂ© bland okĂ€nda sjukdomar/skador fortsĂ€tter. Jag Ă€r ju rĂ€tt stolt över att en gĂ„ng i tiden ha fĂ„tt mul och klövsjuka. Den ni 😁!

KvĂ€llen skulle ha Ă€gnats Ă„t ett spinningpass.  Har ju triggat Åsa till att ha med Wilmer X i musiklistan. 
Men av nĂ„n konstig anledning gillar inte Diane (bilen)att jag gĂ„r till barberare. SĂ„ nĂ€r jag vred om startnyckeln hĂ€nde chip nada nothing. Ett litet tickande ljud bara. Erfarenheten frĂ„n tidigare bilar sĂ€ger att det Ă€r nĂ„tt med tĂ€ndningen. 
SĂ„ nu ligger jag Ă„ oroar mig för vad det kommer att kosta Ă„ hur mycket Åsa kommer att plĂ„ga mig innan hon dödar mig 😟

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: