olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

drömmar

Kategori: Allmänt

I mitt träningsschema som Maria gjort, kommer vi snart till de riktigt tunga sakerna. Då vill det till att livet i övrigt är i ordning med kost, sömn etc.
Lite jobbigt då att jag har kommit in i en fas där jag vaknar nångång mellan 4 å halv fem varje morgon. Har försökt hålla mig vaken po kvällarna men nä, Jag bara somnar framför plattan!

En rolig sak med mitt jobb är när man får följa med po festligheter. Ikväll var det disco i Hörby. Var länge sen jag var med po nått sånt här men så kul att träffa personer jag jobbat med tidigare och gamla kollegor. Det blev ju inte sämre när stans snyggaste tös kramade mig 😉

Jag håller verkligen po att bli träningssnörd.  Är det nått namn po en övning jag inte känner igen googlar jag den med detsamma. 
Jag kollar in lopp. Ska det bli en halvmara nästa år eller inte? Det är nästa säkert att det blir thougest men är lite tidigt att anmäla sig. 
Dessutom är jag riktigt sugen po en klassiker 2020. Blir det originalet? Kort versionen eller halva? Återstår att se 😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: