olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Den långa väntan när nån annan använder träningsmaskinen jag ska ha!

Kategori: viktnedgång

Tänk. Det verkar som att folk blir förvånade över det de gör där uppe i Stockholm. Riksdagen då. Många pratar om dagis/sandlåda! Det jag tycker är absolut roligast är de ca 20 procenten som pratar om att deras parti också borde säga till om något för så är det i en demokrati. Ha så fel de har! 80 procent har sagt. Vi vill inte ha med er att göra för vi gillar inte hur ni tänker! Å nä man måste inte lyssna po nån. Och nä demokrati innebär att det som flest tycker (80%) gäller så. Sitt inte bara där och tyck synd om er själva för att ni inte kan få nån att gå med po era bisarra idéer.  Tänk om tänk rätt för om vi skulle ge er 20 procents inflytande så är det inte demokrati. Det är isåfall diktatur!

Dagens träning  blev pass ett. Marklyft! Eller deadlift som jag tror det heter. Veckan vikt är 95 kg å detta skulle jag lyfta 6 gånger. Ja å sen göra om det 3 gånger till 😉
Kände mig stel så de första två omgångarna blev inte bra. Det var tungt å tungt! Sen konstigt nog kändes det bättre i de två sista seten? Jag menar då var jag ju trött så då borde det ju ha varit ett helvete.  Men icke!


Igår kom det ett efterlängtat paket! Jag börjar nog bli lite shopaholic. Åtminstone när det gäller träningskläder som är för små! Så snälla hjälp mig att inte shoppa nått mer. Åtminstone inte innan jul då jag förväntar mig att detta ska passa!

Jag förstår mig inte po folk. Idag när jag satt å drack kaffe kom det en kille å gratulerade.  Han hade sett via Maria hur det går. 
Men jag kan inte tycka att det är nått märkvärdigt. Alla kan göra samma sak. Det är ju bara att skaffa sig en bra PT. Å jag har den bästa 😉! 
Å sen gör man mestadels som hon säger!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: