olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Candlelightmys med Hanna

Kategori: viktnedgång

Som ni borde veta vid det här laget så här jag sett strikt träningsschema.  Men det finns en sak som kan få mig att slänga alla planer överbord. Det är när Maria frågar:  Ska vi träna?
Så i morse körde jag till gymmet för ett oschemalagt träningspass. 
Men när man har med Maria att göra kan det va bra att ha en plan B och C och F! 
Så istället ställde  jag  mig  po  bandet. Po söndag är det ju Öved trail och jag har inte sprungit en meter sen midnattsloppet så det var välbehövligt att se hur jag låg till.
5 km blev det ca 35 minuter tog det. Men inte var jag klar där. Maria hade ju ställt sig och gått po bandet brevid och hon tyckte ju att jag kunde fortsätta att gå så hon hade sällskap! #närskaolasäganejtillmaria 

Po eftermiddagen körde jag till Kävlinge igen.  Denna gången för att göra nått otroligt viktigt.  Har nämligen anmält mig att lämna blod igen.  Trots att min blodgrupp är den minst sexiga där är!
Jag tycker att det är en självklarhet att ställa upp för samhället så är ni över 18 och någorlunda friska 😉 gå och lämna blod. Dessutom får ni en gratis hälsokontroll och gratis är ju som bekant gott!😉

Kommentarer


Kommentera inlägget här: