olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

1000 skäl att inte springa po lördag!

Kategori: viktnedgång

En gång i tiden tyckte jag det var kul att ha elever/ brevidgångar. Det gör jag inte längre. Jag menar en 17 årig tösabit.  Vad kan jag prata med denne om? I 7 timmar!
Nåja jag tror inte att jag skrämt iväg henne iallafall!
Observera tror 😁

Om nån nu har missat det så ska jag springa po lördag. Midnattsloppet i Malmö. 10 väldigt långa kilometrar. 
Varför?
Hur fick Maria mig till detta?

Tänkte ha lite hjälp. Faktum är att jag tror jag skulle klara att springa hela sträckan. Men huvudet kommer troligtvis att jobba emot. Så hur kan jag belöna mig själv? Eller hur kan ni? Jag tänkte att ni skulle sätta upp en belöning för varje km jag klarar att springa.
Exv springer jag 5 km en posse chips. 7 km med dippa, 8 km och liten läsk...... Ja ni fattar.
Fast chips, läsk och dippa är kanske inte det bästa exemplet 😉
Så frågan nu är vilken belöning kan sporra mig till att springa alla 10  lååååånga kilometrarna. Och po slutet blir de bara längre och längre 😁
Så upp till bevis och satsa 😃

Vill ni följa loppet gå då in po midnattsloppet.com ni kan söka po mig och se hur det går! Start 21.55 po lördag kväll 


Förutom att jag ska springa har jag några intensiva dagar. Imorgon träna. Och hämta startkitet.
Lördag jobba 10 timmar och sen springa.
Po söndag ska Maria och Åsa hålla i ett tonepass. Jag har lyckats byta bort jobbepasset så jag kan va med. Men säg inget till dem 😉
Po måndag har gymmet medlemsdagar så förutom mitt ordinarie träningspass ska jag prova po 30 minuter fight. Jag går så klart bara för goodiebagen 😜
Tisdag är det jobb igen men jag tänkte va med po bodybalancen po morgonen 
Å onsdag vill jag inte ens tänka po. Och nä Åsa det blir ingen spinning 😜
Tur jag jobbar po torsdag så det blir nån vilodag denna veckan!

Kommentarer

  • Milla säger:

    Jag tror att du ska sätta upp belöningar från o med 5 km. Eftersom det är då det börjar bli ordentligt jobbigt. Jag bjuder dig på Kina-buffén om du klarar milen! Kämpa på - du är grymt redig.

    Svar: Du e skyldig mig en Kinabuffe
    Ola Sjunnesson

    2018-09-06 | 23:09:45

Kommentera inlägget här: