olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Häxbar

Kategori: viktnedgång

Om man ser Maria träna något nytt vet man att det bara är en tidsfråga innan man själv kommer att få göra det. Om man sen tar och retar upp henne lite dagarna innan ett pass får man henne po hennes spjuveraktigaste humör! Så summan av kardemumman var att dagens pass blev lyckat 😁
Hon satte mig po häxbaren å ökade rejält. Så rejält att vi kom upp till 133 kilo. Mitt PB po marklyft låg sen tidigare po 95.
Enda smolken i bägaren var att jag inte fick muskelkontakt så hon satte mig po att växelvis köra höftlyft.
Vilket nu har resulterat i en ömmande känsla i min bakdel!

Men jag tror vi börjar känna varandra nu. Tack vare vår höga diskussion, och att jag kunde va lite obstinat å ta en tyngre vikt än vad hon sa!
(Hmmm 🤔 Vem får lida för det?)
Så känns det bättre. Är fortfarande försiktig i överkant med knä å armar men jag kan köra lite tyngre nu!
Avslutade passet med en mätning å provning av träningströjan som är alldeles för liten!
Fast då släppte hon bomben att jag skulle köra ett fystest po roddmaskinen! 
Vi hade så roligt att vi glömde boka in en ny tid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: