olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

364 dagar kvar!

Kategori: viktnedgång

Det är väl ingen hemlighet att den enda högtid jag firar under ett år är gåsamiddag. Å i går var det dags.
Visste ni förresten att en portion marängsviss innehåller 285 kalorier?


Så det var tur att jag deltog i ett tre timmar cykelnarathon po gymmet. Ja ni läste rätt, tre timmar cykel! Hur tänkte jag här. Speciellt som jag  var trött efter 5 minuter 🤔hade som vanligt tagit en pulsklocka och låg konstant i det gula och röda området dvs.pulsen var uppe runt 80-90 % av max under en väldigt lång tid!

Får ofta frågan om jag fortfarande behöver en PT? Jag som har kommit in i träningen nu. Det är väl bara att fortsätta.
Men nä!
Jag känner mig själv å nu när jag går omkring å tänker 45 kg, det är mycket det. Så känner jag mig smal å smärt! Kan ju nästan gå å handla i en vanlig klädesaffär. Å det är just det jag behöver Maria till. Att jag inte fastnar nu å sätter mig till ro. Jag är ju inte  störst längre. 
Vi är ju trots allt bara halvvägs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: