olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Lycklig?

Kategori: Allmänt

Det har känts så konstigt de senaste dagarna. Jag har varit positiv å inte klagat så mycket. Det är ju nästan som om jag var lycklig eller nått? 😲
Frågan är om jag mår bra och när kommer jag tillbaka till mitt vanliga grumpna jag?


Det är jobbigt att ha en ledig dag så här mitt i veckan. Då får jag ju både fika po torget och va tvungen att köra till havet.  
Därför kommer här helt oprovocerat två bilder från dagen 


Ser ni så euforisk jag är?

Jobbade natten igår och då har jag fått en "dålig" vana att göra milkshake. Gårdagens var med banan, vattenmelon och bär


Som bonus kommer här dagens Mariacitat "det här är ett sånt tillfälle du ska göra som jag säger.  Inte som jag gör!" 

Å vad är det egentligen för fel po mina skor?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: