olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

crosschallenge

Kategori: Allmänt

Jag vill ju att det går snabbare. Och de po gymmet verkar ju ha så trevligt ihop po gruppassen därför går jag bla.  po crosschallenge. 
Detta är nått som jag verkligen tycker är roligt. Kanske för att där är " machoövningar" som att välta däck och slå po däck med slägga och dra däck i rep. Tänk känslan sista omgången då man ska dra däcket och inget händer, inte ens när man lägger hela vikten bakom. Och där har jag ju en del 😂
Iallafall så brukar det vara lite löpning. Oftast ner till väggen och vända. 500 meter känns det som 🤣. När man då är halvvägs och de andra redan har vänt och hela skocken är po väg mot mig. Då fattar man hur Butch Cassidy och Sundance kid kände sig när de var omringade i Bolivia.
Idag hade jag ingen energi. Har varit dåligt med det sista veckan. Kanske för att  rygg  he....et  klöddat. Jag hoppade över hälften av löpningarna. Men sista tänkte jag ta. Väl där kände jag att nä, jag är trött po att ligga så sist så nu jävlar!  Sagt och gjort denne ökade, kom ner till väggen kände att det fanns mer och ökade ännu mer. Jag trodde att jag inte kunde springa så fort men, men.... Jag sprang till å med om nån?! 

Vet inte om jag numera ska kallas Flash, Turbo, Hjulben eller Speedy Gonzalez?

To be continued.........

Kommentarer


Kommentera inlägget här: