olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

bort från vänlistan

Kategori: Allmänt

Jag har som policy po Facebook att bara acceptera personer jag har mött rent fysiskt och som jag  tycker jag har nått gemensamt med. Vad jag sen är dålig po är att rensa. Jag tror att jag bara har gjort det en gång sen jag gick med. Å då tog jag bort två 🤣
Så bland mina kontakter po Fejjan finns fullt med folk som har avvikande åsikter mot vad jag har.
Men idag var måttet rågat. Det finns en som uttrycker klart rasistiska ståndpunkter.  Delar från de värsta rasistiska sidorna. 
Idag uttryckte han återigen en väldigt raljerande kommentar om skottlossningen igår kväll och jag fick nog. 

Så gratulerar du blev den tredje personen jag någonsin tagit bort från min vänlista! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: