olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

semester

Kategori: träna

Första dan po semestern och jag ska äntligen få en sovmorgon. Vilket innebar att jag vaknade vid halv sex i morse. Blä!

Somnade om vid halv åttatiden och sov så länge att jag missade gå po yogapasset. Sorry Joanna 😟
Tur att jag inte hade bokat iallafall!

Vad ska jag då träna? Springa? Njae Maria ska köra slut po mig imorron bitti så...... Det får bli ett lågintensivt pass. PW är jag inte sugen po så det fick bli bodybalance 
Det gick lite bättre än förra gången tyckte jag. Maria var ju inte där och kontrollerade mig, så jag kunde slappna av. Eller?
Po slutet var det nån övning jag hade chans i helvetet att klara. Och när jag då står och bara tittar po de andra tänker jag :Det där ser ut som Maria. Det är Maria!
Hon smög alltså in precis när det började, bara för att ha koll po mig!

Bör väl kanske upplysa om att det är helt och hållet mina egna teorier 😅

Nå med tanke po att jag inte får sovmorgon, trots att det är min semester Och passet Maria satt ihop.  Kommer temasången för imorgon att vara Wilmer Xs,  Tyck synd om mig jag är bara man!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: