olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Gymmets drottning

Kategori: Allmänt

 
Det går inte att beskriva hur fantastisk Maria är. Som idag, hon frågade om vi skulle köra lite bänkpress efter bodybalancen.  Kan jag säga annat än JA och amen. 
Det går så lätt för henne att jag frågar om hon ska ta PB (personal best). Och det gör hon. Så jävla lätt. Hon lyfter mer än sin egen kroppsvikt i bänkpress! Vilken superkvinna! Rena shehulk!
Hon är inte bara stark, hon är en bra PT också. Jag  har 49,6 att bevisa det!
Hon lyckas få mig att göra saker jag inte skulle ha gjort. Hon har fått mig att se framemot fysiska utmaningar!
 
Sen är hon ju hur rolig som helst, jag kan prata med henne om allt. Tror faktiskt att hon vet mer om mig än vad mina systrar gör!
Nä Adele. Du kommer fortfarande att befinna dig po en need to know nivå.
Kort sagt . Om jag skulle beskriva Maria skulle jag säga att hon är en kämpe,  hon är fantastisk,  grann, envis, och ibland pain in the ass! 
Men jag är överlycklig att hon finns med mig nu när vi börjar närma oss upploppet! 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: