olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Varför kan inte jag stå po händer?

Kategori: Allmänt

Ibland är det lilla som gör det. Som när Evelina vill öva innan hon ska va instruktör po ett pass å frågar ifall jag vill va med.
Självklart. Jag kommer att va urusel men ser verkligen framemot det. Det är sånt som kan göra ens dag.

Annars är vi vid den tiden po året jag trivs minst. Vet inte om det är kylan å mörkret som påverkar mig eller...
Kanske beror det po att vi närmar oss jul å nyår. Då jag brukar gömma mig po jobb för att slippa känna paniken. Slippa känna hur fet, ful å oduglig jag är! 
För sanningen är att jag oftast trivs i min ensamhet men just denna tiden känns det som om jag är misslyckad om jag inte blir inbjuden po nån nyårsfest.  
Nä så är det inte säger ni. Men det är min känsla!
Tur då att man har fått lite extrajobb så man slipper grubbla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: