olasjunnesson

Svaret på den stora frågan om livet universum och allting!

Sagan om när Hanna hällde ut kaffet!

Kategori: Allmänt

Andra passet bodybalance denna veckan å det kändes så mycket bättre.  Kanske för att jag inte kände av ryggen idag? Eller så var jag uppmjukad sen i tisdags?
Men jag tyckte jag kom in djupare i rörelserna,  orkade längre när vi plågade magen,  kände till och med att det stramade i sidan som det ska å inte i låret som det brukar!
Sen som grädde po laxen sa Maria fel vid ett tillfälle!  Å vad hon ska få höra detta.  Om jag vågar!
Po slutet kom jag till å med ner så långt att jag kunde ha knogarna i golvet. Yay!  Fast när jag tittar po Maria har hon till å med böjda armar.  Måste bero po att hon är kortare än mig å därför inte har så långt ner!
Jag ska ju börja lämna blod igen.  Gjorde det förra gången jag vägde så här mycket.  Eller är det lite?
Jag valde att lämna i Kävlinge eftersom jag är där ganska ofta. Men nu har de ju nån dum regel om att man inte får träna samma dag. Sen har de dessutom mage att flytta bussen till gymmets parkering!
Nåja. Jag får väl gå upp och dricka kaffe där ifall det finns nått!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: